Jeśli zdecydowałeś się spróbować swoich sił w marketingu artykułów, ale nie wiesz, o czym pisać, nie martw się! Ten artykuł zawiera zbiór wskazówek, które pomogą Ci zacząć.
Czytaj dalej, a znajdziesz wiele łatwych i skutecznych technik, których używają uznani autorzy do inspirowania i motywowania siebie, a także wskazówki, jak skupić się na właściwych tematach.Jeśli chcesz zwiększyć swoje szanse na znalezienie artykułu przez wyszukiwania, nie popełnij błędu publikowania go w więcej niż jednym miejscu. O wiele lepiej opublikować go raz, pod jednym adresem URL i linkując do niego za pomocą tagów z innych lokalizacji. Dzieje się tak, ponieważ sposób rankingu stron Google w wyszukiwaniach opiera się na liczbie i jakości linków do pojedynczej strony. Im więcej razy pojawia się Twoja strona, tym więcej miejsc gromadzą się te linki i tym słabsze będą Twoje wyniki wyszukiwania.Upewnij się, że Twoja witryna jest przyjazna dla użytkownika. Jeśli ludzie nie mogą dowiedzieć się, jak zrobić to, czego potrzebują, lub znaleźć informacji, których szukają, wielu z nich podda się i odejdzie sfrustrowani. Nie tylko tracisz ich jako klienta, ale jest mniej prawdopodobne, że polecą Cię do znajomego.Dbaj o aktualność treści i upewnij się, że starsze treści są ponadczasowe. Chociaż wszystko się zmienia, spróbuj dodać zaktualizowany link do starych artykułów. Jeśli odwiedzający najpierw znajdą stare artykuły z nieaktualnymi informacjami, mogą łatwo znaleźć aktualną wersję za pomocą zaimplementowanego linku. Skorzystaj z opcji w swojej witrynie, które umożliwiają czytelnikom porządkowanie artykułów według najnowszych i powiązanych treści.Jeśli zamierzasz używać witryn mikroblogowych do promowania swojej firmy, upewnij się, że rozumiesz ich funkcję, zanim zaczniesz publikować. Jeśli nie zastosujesz się do etykiety i formatu, możesz wyrządzić więcej szkody niż pożytku reputacji i obecności swojej firmy w Internecie.Od czasu do czasu warto zapoznać się z najważniejszymi wiadomościami z przeszłości i zaprezentować je na okładce biuletynu.
To dobry pomysł, ponieważ niektórzy czytelnicy mogli przeoczyć artykuł i będą mieli okazję go przeczytać.Pamiętaj, gdzie przechowujesz swoje artykuły.
Google niedawno zmienił swój algorytm, aby karać „farmy treści o niskiej jakości”. Wydaje się, że problem dotyczy niektórych witryn hostujących artykuły, takich jak eHow i Squidoo. Chociaż katalogi artykułów są dobrym dodatkowym źródłem linków zwrotnych, umieszczaj swoje artykuły we własnej witrynie, jeśli to w ogóle możliwe.Gdy zaczniesz zarabiać, pomyśl o outsourcingu zadań związanych z pisaniem artykułów. Może to zaoszczędzić dużo czasu i pomóc w uzyskaniu świeżego materiału. Bardzo trudno jest napisać kilka artykułów na ten sam temat. Kiedy zwerbujesz pomoc dobrych pisarzy, zyskujesz także nowe punkty widzenia!Znajdź unikalny i sprytny sposób na promocję swojego artykułu. Czytelnicy uwielbiają, gdy pisarz próbuje czegoś nowego i interesującego. Są przyzwyczajeni do oglądania opisu produktu/recenzji/kupowania tutaj formatu. Jeśli potrafisz wymyślić inny sposób na promocję swojego produktu, czytelnicy będą gromadzić się i zwykle kupują.Wzbogać swój artykuł innymi linkami. Twój artykuł może zawierać mnóstwo informacji, ale jeśli znajdziesz pokrewne tematy, które mogą spodobać się Twojej grupie docelowej, dodaj do nich link! Czytelnicy uwielbiają, gdy mogą zaufać pisarzowi, który pomoże im znaleźć więcej informacji na dany temat, nawet jeśli nie został napisany przez samego autora.Widać, że jest pewien stopień pracy związany z marketingiem artykułów, ale korzyści są potencjalnie bardzo duże. Więc daj się ponieść kreatywności i zacznij pisać. Teraz, gdy znasz już niektóre z najlepszych sposobów na znalezienie odpowiednich tematów, zachowaj motywację i przeprowadź odpowiednie badania. Możesz z powodzeniem pisać świetne, oryginalne artykuły, które przyciągną ruch do Twojej witryny.