• śr.. październik 20th, 2021

e-Lifestyle.pl

Poruszamy tematy związane z medycyną i zdrowiem

Zaplanuj odpowiednio budowanie masy mięśniowej

ByRedaktor

październik 1, 2021

Nie trzeba podnosić ciężarów przez pięć lub sześć dni w tygodniu, aby zbudować masę mięśniową.

Wystarczą w zupełności dwa dni pracy górnych partii ciała i dwa dni ćwiczeń dolnych partii ciała, z odpoczynkiem pomiędzy nimi dla regeneracji. To ile odpoczynku tygodniowo potrzebujemy, zależy to od poziomu intensywności treningów, ale generalnie potrzebny jest przynajmniej jeden dzień odpoczynku między treningami poszczególnych grup mięśni, a dwa dni po intensywnym treningu siłowym, w którym używasz dużych mięśni i wielu stawów do podnoszenia większych ciężarów.

Zaplanuj odpowiednio budowanie masy mięśniowej

Dobre odżywki na mięśnie pomogą nam osiągnąć cele fitness

Jeśli oczekujesz trwałych rezultatów w budowaniu masy mięśniowej, musisz wiedzieć, że nie ma żadnych dróg na skróty. Zwiększenie mięśni wymaga zmiany stylu życia, ciężkiej pracy na siłowni, regularnych ćwiczeń, wprowadzenia diety wysokobiałkowej oraz odpowiednio dobranej suplementacji poprzez zażywanie odżywek na mięśnie. Jeśli zobowiążesz się do poświęcenia czasu i wysiłku na zbudowanie stylu życia, który obejmuje regularne treningi, odpowiedni odpoczynek i regenerację oraz dobre odżywianie, wyniki przyjdą i przyniosą korzyści dla twojego organizmu na całe życie.

Budując mięśnie poprzez intensywny trening siłowy i dobrze dobraną dietę będziesz wyglądać lepiej, poczujesz się lepiej i będziesz mieć więcej energii, aby cieszyć się życiem. To jest coś, czego po prostu nie można uzyskać z siedzenia przed telewizorem i oczekiwania, że mięśnie same nam wyrosną. Zmodyfikuj spożycie kalorii i makroskładników, aby dopasować je do celu na dany dzień. Jeśli jednego dnia chcesz się skupić na spalaniu tkanki tłuszczowej, zmniejsz spożycie kalorii, ale nie na tyle, aby organizm zaczął wykorzystywać tkankę mięśniową jako paliwo. Natomiast jeśli masz intensywny trening siłowy, zwiększaj kaloryczność posiłków, aby budować masę mięśniową.

Koncentrując się na spożyciu białka odniesiemy założone rezultaty w krótszym czasie, możemy również zażywać dobre odzywki na miesnie. Twoje ciało zasadniczo ma trzy podstawowe wybory, jeśli chodzi o spożycie kalorii, a mianowicie natychmiast spala je jako paliwo, używa ich do naprawy i budowania tkanki mięśniowej lub przechowuje w postaci tłuszczu. Jeśli spożywasz zbyt dużo kalorii i nie spalasz ich podczas aktywności fizycznej, zamiast mięśni wyhodujesz sobie nadmiar tkanki tłuszczowej.