Łatwo, najgorętszy trend we współczesnym marketingu technicznym, marketing mobilny jest czymś, o czym musisz wiedzieć.
Przy tak wielu ludziach, którzy pozornie nie są w stanie odłożyć swoich telefonów komórkowych nawet na sekundę, sensowne jest tylko skorzystanie z okazji, aby sprzedawać im te ulubione urządzenia.Dodawaj tylko numery telefonów klientów decydujących się na otrzymywanie wiadomości, aby starannie budować bazę danych marketingu mobilnego. Jeśli dodasz numery telefonów klientów, którzy nie zdecydowali się na otrzymywanie wiadomości marketingowych na telefon komórkowy, prawdopodobnie zobaczysz dużą liczbę skarg i próśb o usunięcie z listy.Upewnij się, że Twoje reklamy działają na wszystkich typach urządzeń mobilnych. Jeśli twoje programowanie jest dostępne tylko dla jednego typu, takiego jak Android, stracisz na całych populacjach potencjalnych klientów z innych platform. Korzystanie z programowania wieloplatformowego to najlepsza metoda na przyciągnięcie jak największej liczby klientów do Twojej firmy.Link do określonych części Twojej witryny. Jeśli masz specjalną wyprzedaż w jednej części swojej witryny, powinieneś umieścić link bezpośrednio do tej witryny. Witryny mobilne mogą być czasami trudne w nawigacji, ale jeśli zapewnisz klientom bezpośredni dostęp, będą oni bardziej skłonni poświęcić czas, aby zajrzeć i ewentualnie dokonać zakupu.Wykorzystaj marketing mobilny jako środek komunikacji, a nie sposób na zysk. Twoja firma może być dla Ciebie bardzo ważna, ale musisz pamiętać, że klienci nie lubią być traktowani jak worki na pieniądze. Korzystanie z kampanii mobilnej, aby faktycznie z nimi porozmawiać, zwiększy sprzedaż bardziej niż promocje.Twoje wiadomości tekstowe, posty w serwisach społecznościowych i e-maile powinny być krótkie i zwięzłe. Jeśli wiadomość jest zbyt długa, ludzie zwykle ją odrzucają. Komunikat powinien być krótki, pilny i zawierać wezwanie do działania.
Nie powinna to być reklama na ćwierć strony, ale krótka wiadomość mająca na celu poinformowanie konsumentów o zniżkach lub promocjach.W przypadku użytkowników mobilnych tekst ma o wiele większy wpływ niż wideo, więc pamiętaj o tym przed opracowaniem kampanii marketingowej.
Ponad 88% wszystkich użytkowników telefonów komórkowych zajmuje się wiadomościami tekstowymi, ale tylko około 41% z nich poświęca czas na oglądanie filmów na swoich urządzeniach mobilnych. To oczywiście oznacza, że tekst powinien być Twoim większym obszarem zainteresowania.Jeśli wysyłasz wiadomości tekstowe lub innego rodzaju materiały do klientów za pośrednictwem mobilnej kampanii marketingowej, upewnij się, że rozmiar plików jest jak najmniejszy. Niektóre osoby mają poważne ograniczenia przepustowości i nie mogą odbierać ani przechowywać plików o dużych rozmiarach. Wszystko, co jest zbyt duże, zostanie po prostu zignorowane.Wysyłanie wiadomości tekstowych w marketingu mobilnym to świetny pomysł, ale chcesz mieć pewność, że te wiadomości nie mają charakteru komercyjnego. Wiadomości, które wysyłasz, powinny zdecydowanie przemawiać do wartości i korzyści, ale muszą być bardziej przyjazne, a nie komercyjne.Nigdy nie wysyłaj niechcianych wiadomości. Będzie to po prostu spam dla ludzi i możesz szybko stracić potencjalnych klientów. Jeśli otrzymają wiadomość od kogoś lub firmy, której nie znają, prawdopodobnie po prostu ją usuną i będą trochę sfrustrowani.Tworząc reklamy na platformę mobilną, zawsze pamiętaj o długości. Wszystkie reklamy powinny być krótkie i słodkie. Twoje reklamy powinny jasno i zwięźle informować o przekazie, który chcesz przekazać, bez zajmowania zbyt dużo miejsca lub zbyt dużej ilości czasu klientów. Ponadto powinny przekonać klienta do natychmiastowego działania.Teraz, gdy widzisz, jak marketing mobilny może Ci łatwo dotrzeć do mas, w których mieszkają, przygotuj plan, abyś mógł zdobyć trochę bogactw, którymi inni już się cieszą. Ludzie nie zamierzają odkładać tych telefonów komórkowych w najbliższym czasie!