• sob.. lis 23rd, 2024

Wspaniałe pomysły na e-mail marketing, aby przyspieszyć rozwój Twojej firmy

ByRedaktor

maj 27, 2020

Ponieważ coraz więcej osób polega na swoich komputerach w celu uzyskania informacji, wysyłanie e-maili do klientów jest jednym z najlepszych sposobów komunikowania się z nimi.

Jeśli zastanawiasz się nad rozpoczęciem e-mail marketingu, skorzystaj ze wszystkich porad zawartych w poniższym artykule, aby pomóc Ci zacząć już teraz.Dostarczaj ekskluzywne treści w swoich e-mailach marketingowych. Dostarczając osobom z Twojej listy mailingowej informacje niedostępne w Twojej witrynie, Twoi klienci z większym prawdopodobieństwem przeczytają każdą wiadomość i zaczną na nią czekać. Twoi klienci poczują się wyjątkowi i docenieni, gdy otrzymają odpowiednie informacje w Twoich e-mailach.Wysyłając wiadomość e-mail w ramach kampanii marketingowej, nie używaj zwykłej czcionki. Chcesz, aby klienci poważnie traktowali Twój produkt lub firmę, a prawdopodobnie nie zrobią tego z nietypową czcionką. Wybierz dobrze znaną czcionkę, taką jak Times Roman Cyfra, Arial lub Verdana.Unikaj wynajmowania lub kupowania list, aby uzupełnić bazę danych e-mail marketingu. Nie tylko nie wiesz, czy zakupione e-maile są naprawdę Twoim rynkiem docelowym, ale listy mogą w rzeczywistości zaszkodzić Twoim wskaźnikom dostarczalności i ostatecznie Twojej reputacji. O ile to możliwe, buduj swoją listę organicznie.Bardzo często ludzie przeglądają Internet za pomocą telefonów komórkowych zamiast korzystania z pełnowymiarowego komputera. Ponieważ tak jest, powinieneś zrobić to tak, aby szerokość każdego wysyłanego e-maila była łatwo widoczna na telefonie komórkowym. Powinieneś również upewnić się, że zrobiłeś to samo ze swoją stroną docelową.Przygotuj się na odpowiadanie na e-maile, jeśli Twój e-mail marketing jest prowadzony prawidłowo. Jeśli odpowiedź zajmie Ci zbyt dużo czasu, możesz przegapić kilka okazji. Jeśli dostarczasz dobre treści, które są bezpłatne, przygotuj się na otrzymanie odpowiedzi od odbiorców. Musisz być przygotowany i dostępny tak bardzo, jak tylko możesz.Aby każdy e-mail był wyraźny i niezapomniany, postaraj się, aby komunikaty marketingowe były krótkie i słodkie. Wspaniałe pomysły na e-mail marketing, aby przyspieszyć rozwój Twojej firmy

Każdy e-mail powinien mieć bardzo jasny przekaz i powinien zawierać tylko informacje, media i linki, które są całkowicie związane z tą wiadomością.

Zwięzła, ale przekonująca wiadomość e-mail będzie łatwiejsza do przyswojenia dla czytelników niż wietrzna wiadomość, która próbuje wymusić zbyt wiele punktów.Opracowując kampanię e-mail marketingową, musisz zadbać o profesjonalny wygląd swojego materiału. Jeśli nie wygląda profesjonalnie, klienci przemilczą go bez zwracania uwagi. Istnieje wiele oszustw i wiadomości-śmieci, a Twoja legalna kampania marketingowa musi wyróżniać się jako coś, czemu chcą się dokładniej przyjrzeć.Zabawa z czcionkami jest fajna i możesz ulec pokusie urozmaicenia swoich e-maili egzotycznymi czcionkami. Oprzyj się tej pokusie! Czcionki mogą wyświetlać się inaczej, a nawet być domyślnie zastępowane na czyimś komputerze. Nawet jeśli dziwna czcionka wyświetla się poprawnie, nie ma gwarancji, że odbiorca doceni ją tak samo jak Ty. Aby uniknąć wpadek związanych z czcionkami, trzymaj się czcionek, które są powszechne, łatwe do odczytania i zaniżone.Twoje e-maile muszą być osobiste. Im bardziej są osobiste. Tym lepiej ludzie na nie zareagują. Staraj się komunikować w sposób, który nie krzyczy „Reklama”. Rozmawiaj w przyjaznym, indywidualnym stylu z przyjaznym tonem. Używając swoich e-maili w sposób godny szacunku, znajomy, będziesz mógł skorzystać z najbardziej osobistej metody reklamowej, jaka istnieje.Ze względu na wszystkie te informacje, które właśnie poznałeś na temat e-mail marketingu, powinieneś upewnić się, że twój mózg odpowiednio przesiąknął całą tą wiedzą. Rozważ wydrukowanie tego artykułu i ponowne przeczytanie go podczas przygotowywania kampanii e-mail marketingowej, aby uzyskać jak najwięcej z jego treści.

Zobacz też