Każdy, kto zajmuje się marketingiem dla swojej firmy, wie, jak ważne jest, aby Twoje działania marketingowe były świeże i odpowiednie dla rynku docelowego.
Jednym z najpopularniejszych sposobów marketingu dla odbiorców jest marketing wideo. Oto kilka świetnych wskazówek, dzięki którym możesz wykorzystać wideo w swoim planie marketingowym.Pamiętaj, aby w swoich filmach być szczerym. Jeśli sprawisz, że będziesz się łatwo nawiązywać, ludzie będą cieszyć się oglądaniem Twoich filmów. Bądź szczery i prawdziwy w kwestii tego, kim jesteś i czym dokładnie zajmujesz się marketingiem. Ludzie najprawdopodobniej nie będą chcieli mieć z tobą do czynienia, jeśli wydaje ci się, że coś ukrywasz.Powinieneś stworzyć film, aby udokumentować swój typowy dzień w pracy, aby dać klientom wyobrażenie o tym, jak produkty są tworzone i wysyłane. Przedstaw swoich współpracowników, pokaż swoje miejsce pracy i postępuj zgodnie z różnymi krokami, przez które przechodzisz, aby zrealizować zamówienie. Celem tego krótkiego dokumentu jest przekonanie widzów, że jesteś godnym zaufania profesjonalistą.Spróbuj przesłać swoje filmy do różnych witryn wideo. YouTube jest bardzo popularny i powinien być używany, ale nie zapominaj, że istnieje kilka witryn do hostingu wideo. Witryny takie jak Meta Café, Vimeo i Daily Motion mogą urozmaicić Twoją kampanię. Możesz dodawać filmy do własnej witryny, ale nie przesadzaj, ponieważ może to wpłynąć na czas ładowania strony.Filmy należy zoptymalizować, aby dotrzeć do jak największej grupy docelowej. Kiedy tworzysz filmy dla kilku stron internetowych, powinieneś stworzyć tytuły i opisy dla każdego z nich. Nie zapomnij słów kluczowych! Możesz również podać informacje kontaktowe, aby klienci mogli się z Tobą skontaktować.Dobrym sposobem na nakręcenie filmu marketingowego, który przyciągnie uwagę, jest pokazanie ludziom, jak działa Twój produkt lub usługa.
Możesz mieć wideo wraz z sekcją często zadawanych pytań na swojej stronie internetowej.
Może to po prostu pomóc zmniejszyć liczbę osób zadających pytania, dzięki czemu będziesz mieć więcej czasu na pracę nad innymi rzeczami.Edycja jest niezbędna do stworzenia wysokiej jakości wideo. Podczas kręcenia filmu nie wahaj się przycinać lub robić wielu ujęć. Prześlij swoje pliki wideo na komputer i użyj wysokiej jakości oprogramowania do edycji, aby połączyć segmenty, pozbyć się niepotrzebnych scen i być może dodać podpisy lub muzykę.Masz ograniczony czas na przyciągnięcie uwagi widzów. Musisz przyciągnąć ich uwagę w ciągu 10 sekund. Narysuj je szybko, aby pozostały w pobliżu przez cały film.Jeśli Twoi klienci mają problemy z jednym z Twoich produktów, zrób samouczek. Pomoże Ci to nauczyć klientów, jak prawidłowo korzystać z Twoich produktów, jednocześnie pokazując potencjalnym klientom, jak dobrze działają Twoje produkty.Twoja kampania marketingowa wideo odniesie sukces, jeśli będziesz konsekwentny i regularnie tworzysz nowe filmy. Nie musisz poświęcać godzin na tworzenie cotygodniowego wideo; nagrywanie siebie mówiącego przed kamerą przez dziesięć minut byłoby dobrą aktualizacją wideo. Klienci będą subskrybować Twoje filmy, jeśli nadal będziesz korzystać z tego medium.Nie kładź ciężaru marketingu wideo na swoich barkach. Czasami możesz trafić na ścianę kreatywności, na której nie przychodzi ci do głowy nic inspirującego. Powinieneś uzyskać pomysły na filmy od pracowników, przyjaciół i rodziny. Przeprowadź burzę mózgów z tymi osobami, kiedy tylko możesz, aby móc skuteczniej reklamować się.Wykorzystanie wideo w strategii marketingowej to mądry pomysł i jest popularny. Możesz sprawić, że Twój marketing będzie trafny i świeży, korzystając z wideo na żywo, aby dotrzeć do kupujących. Skorzystaj ze wskazówek zawartych w tym artykule i wykorzystaj je, aby upewnić się, że możesz mądrze wykorzystać marketing wideo w swojej firmie.